نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگهی تجاری ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
  • آینده‌پژوهی تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
  • آینده‌پژوهی رسانه مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
  • آینده‌نگاری راهبردی بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]

ا

  • اثربخشی تبلیغات ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
  • اخلاق کسب‌وکار اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
  • ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
  • ارتباطات بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
  • ارتباطات غیرکلامی اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
  • ارتقای سلامت بررسی وضعیت کمپین‌های آنلاین حوزه سلامت در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
  • ارتقای کیفی فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
  • ارزش اجتماعی تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
  • ارزش خودشکوفایی تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
  • ارزش لذت‌گرایانه تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
  • ارزش هیجانی رسانه اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
  • استراتژی اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
  • استفاده شناختی بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
  • اشتراک‌گذاری تجربه توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
  • اعتماد آنلاین واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
  • اقتصاد رسانه بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام‌مند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
  • اقتصاد رفتاری بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
  • اقتصاد رفتاری بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام‌مند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
  • اقتصاد نئوکلاسیک بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام‌مند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
  • اقتصاد نهادی بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام‌مند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
  • اقناع ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
  • امکان‌مندی امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
  • انتخاب مقصد تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
  • انجمن چالش‌های مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
  • اینترنت تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]

ب

  • بازاریابی تأثیرگذار شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
  • بحران‌ برند مروری بر چیستی و چرایی تاب‌آوری برند پلتفرم‌ها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
  • بقا طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
  • بلوغ هواداران شناسایی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
  • بوم مدل کسب‌وکار شناسایی بوم مدل کسب‌وکار پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسب‌وکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
  • بیبلیومتریک شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
  • بی‌ثباتی اقتصادی بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]

پ

  • پایگاه اسکوپوس کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
  • پذیرش سیاست‌گذاری فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
  • پلتفرم مروری بر چیستی و چرایی تاب‌آوری برند پلتفرم‌ها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
  • پلتفرم شناسایی بوم مدل کسب‌وکار پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسب‌وکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
  • پلتفرم رسانه اجتماعی بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
  • پلتفرم‌های آنلاین توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
  • پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌ای مزیت رقابتی پایدار در پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌ای: مروری کتاب‌شناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
  • پلتفرم‌های رسانه‌ای و سیاست‌گذاری عمومی. بررسی‌های مدیریت رسانه پلتفرم‌های رسانه‌ای و سیاست‌گذاری عمومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-275]
  • پیوندهای خانواده و پیوندهای دوستی تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]

ت

  • تاب‌آوری برند مروری بر چیستی و چرایی تاب‌آوری برند پلتفرم‌ها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
  • تاب‌آوری شغلی نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تاب‌آوری کارکنان سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: خبرگزاری‌های اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
  • تبلیغات هم‌سان رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • تجربه برند تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
  • تجربه گردشگری توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
  • تحلیل شبکه کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
  • تحلیل شبکه اجتماعی ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
  • تحلیل کتاب‌شناختی مزیت رقابتی پایدار در پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌ای: مروری کتاب‌شناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
  • تحلیل مضمون شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همه‌گیری کووید – 19 در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
  • تحلیل مورفولوژی تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
  • تحول تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربست‌ها، فرصت‌ها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
  • تصمیم‌گیری اخلاقی چارچوب مفهومی عومل زمینه‌ای اثرگذار بر تصمیم‌گیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
  • تفاوت زمینه‌ای امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
  • تلویزیون ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
  • تمایل به ترک جامعه تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
  • تنش‌های شغلی نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تاب‌آوری کارکنان سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: خبرگزاری‌های اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
  • توسعه دیجیتالی طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
  • تولید محتوا راه‌کارهای نهادینه‌سازی سیاست‌های بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
  • تولید ملی ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]

ج

  • جاذبه احساسی رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • جاذبه اطلاعاتی رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • جامعه‌شناسی شرط‌بندی بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
  • جبران خسارت تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانه‌های خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همه‌گیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
  • جذب مخاطب فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]

چ

ح

  • حفاظت از داده‌ها واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]

خ

  • خبرگزاری اینترنتی نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تاب‌آوری کارکنان سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: خبرگزاری‌های اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
  • خدمات مالی دیجیتال طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
  • خلاقیت کارکنان بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
  • خلق ارزش بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
  • خودپنداره ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]

د

  • داده‌کاوی شبکه‌های اجتماعی بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
  • درگیرسازی امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
  • درگیرسازی مشتریان تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
  • درهم‌تنیدگی اجتماعی تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
  • درهم‌تنیدگی سازمانی تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
  • دل‌بستگی اجتماعی تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
  • دیماتل فازی تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]

ر

  • راهبردهای پاسخ به بحران شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همه‌گیری کووید – 19 در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
  • رسانه فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
  • رسانه‌ اجتماعی شناسایی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
  • رسانه اجتماعی تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
  • رسانه اجتماعی ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
  • رسانه اجتماعی بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
  • رسانه اجتماعی شرکتی تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
  • رسانه مالی طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
  • رسانه ملی ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
  • رسانه‌ها شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همه‌گیری کووید – 19 در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
  • رسانه‌‏های اجتماعی کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
  • رسانه‌های اجتماعی امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
  • رسانه‌های اجتماعی واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
  • رسانه‌های اجتماعی بررسی وضعیت کمپین‌های آنلاین حوزه سلامت در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
  • رسانه‌های خبری تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانه‌های خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همه‌گیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
  • رسانۀ اجتماعی بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
  • رفتار خرید تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
  • رقابت مزیت رقابتی پایدار در پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌ای: مروری کتاب‌شناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
  • رنجش رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • رهبری تحولگرا نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تاب‌آوری کارکنان سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: خبرگزاری‌های اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
  • روابط عمومی ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
  • روابط فرااجتماعی شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
  • روابط فرااجتماعی بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
  • رویدادهای گردشگری تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
  • ریسک برند مروری بر چیستی و چرایی تاب‌آوری برند پلتفرم‌ها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]

ز

  • زنجیره ارزش راه‌کارهای نهادینه‌سازی سیاست‌های بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
  • زنجیره ارزش خبر در صداوسیما راه‌کارهای نهادینه‌سازی سیاست‌های بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]

س

  • سازمان خدماتی ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
  • سبک‌های مصرف ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
  • سختی کار شناسایی ابعاد سختی‌ها و چالش‌های کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
  • سخن آغازین با پژوهشگران حوزۀ مدیریت رسانه. بررسی‌های مدیریت رسانه سخن سردبیر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
  • سردرگمی ابهام تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
  • سردرگمی سربار تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
  • سردرگمی شباهت تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
  • سلبریتی‌های رسانه اجتماعی بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
  • سندیکا چالش‌های مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
  • سیاست‌گذاری رسانه ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
  • سیاست‏گذاری رسانه‌ای راه‌کارهای نهادینه‌سازی سیاست‌های بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
  • سیاست‌‏های رسانه‌‏های اجتماعی کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]

ش

  • شبکه نمایش خانگی شناسایی بوم مدل کسب‌وکار پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسب‌وکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
  • شبکه‌های اجتماعی فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
  • شبکه‌های اجتماعی تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
  • شبکه هم‌تألیفی ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
  • شفافیت رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]

ص

  • صنعت رسانه شناسایی ابعاد سختی‌ها و چالش‌های کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
  • صنعت رسانه اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
  • صنعت رسانه تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
  • صنعت رسانه تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربست‌ها، فرصت‌ها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
  • صنعت مُدوپوشاک ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
  • صنف چالش‌های مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]

ع

  • عدالت ترمیمی تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانه‌های خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همه‌گیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
  • عدالت توزیعی نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تاب‌آوری کارکنان سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: خبرگزاری‌های اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
  • عدالت توزیعی نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
  • عدالت رویه‌ای نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
  • عدالت سازمانی نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
  • عدالت مراوده‌ای نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
  • عقلانیت محدود بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام‌مند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
  • عملکرد شغلی بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
  • عوامل زمینه‌ای چارچوب مفهومی عومل زمینه‌ای اثرگذار بر تصمیم‌گیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]

غ

  • غوطه‌وری‌360 درجه مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]

ف

  • فراانتقال مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
  • فراترکیب شناسایی ابعاد سختی‌ها و چالش‌های کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
  • فراترکیب چارچوب مفهومی عومل زمینه‌ای اثرگذار بر تصمیم‌گیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
  • فراجهان مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
  • فناوری‌های پیشرو تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربست‌ها، فرصت‌ها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
  • فناوری‌های نوین رسانه‌ای بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
  • فیلیمو شناسایی بوم مدل کسب‌وکار پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسب‌وکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
  • فین‌تک طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]

ق

  • قانون کار چالش‌های مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
  • قصد خرید دنبال‌کنندگان بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
  • قمار آنلاین بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]

ک

  • کارآفرینی بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
  • کارآفرینی هنری بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
  • کاربر واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
  • کارکنان رسانه شناسایی ابعاد سختی‌ها و چالش‌های کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
  • کارگر هنر چالش‌های مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
  • کمپین‌های آنلاین بررسی وضعیت کمپین‌های آنلاین حوزه سلامت در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
  • کیفیت زندگی کاری نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]

گ

  • گردشگری شناسایی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
  • گردشگری الکترونیکی توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
  • گردشگری ورزشی شناسایی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
  • گوگل ترند کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]

م

  • مالسی ‌مدیا (چندحسانه‌ای) مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
  • مترو تهران ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
  • محیط تجاری اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
  • مدل فرایندی تجویزی طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
  • مدل کسب‌وکار بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
  • مدل کسب‌وکار استروالدر شناسایی بوم مدل کسب‌وکار پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسب‌وکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
  • مدیریت صنفی چالش‌های مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
  • مرور نظام‌مند امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
  • مزاحمت رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • مزیت رقابتی تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
  • مزیت رقابتی پایدار مزیت رقابتی پایدار در پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌ای: مروری کتاب‌شناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
  • مسئولیت اجتماعی شرکتی اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
  • مسئولیت مدنی تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانه‌های خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همه‌گیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
  • مصرف‌کننده تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]

ن

  • نظریه ارتباطات بحران وضعیتی شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همه‌گیری کووید – 19 در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
  • نقشه علم ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
  • نگرش به تبلیغات رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • نگهداشت نیروی انسانی تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
  • نهادینه‌سازی راه‌کارهای نهادینه‌سازی سیاست‌های بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
  • نوآوری باز طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]

و

  • واقعیت تعمیم‌یافته مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
  • ویروس کرونا تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانه‌های خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همه‌گیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]

ه

  • هم‌آفرینی ارزش طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
  • همانندسازی دنبال‌کنندگان بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
  • همه‌گیری کووید ـ 19 شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همه‌گیری کووید – 19 در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
  • هنرمند تئاتر چالش‌های مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
  • هوش تجاری طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
  • هوش مصنوعی طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
  • هوش مصنوعی تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربست‌ها، فرصت‌ها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
  • هوش مصنوعی مولد تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربست‌ها، فرصت‌ها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
  • هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسی‌های مدیریت رسانه هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسی‌های مدیریت رسانه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-2]