آ
-
آیندهپژوهی
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
-
آیندهپژوهی رسانه
مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
-
آیندهنگاری راهبردی
بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
ا
-
اخلاق کسبوکار
اخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
-
ارائهدهندگان خدمات اینترنتی
اخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
-
ارتقای سلامت
بررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
-
ارتقای کیفی
فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
-
ارزش اجتماعی
تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
-
ارزش خودشکوفایی
تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
-
ارزش لذتگرایانه
تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
-
استراتژی
اخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
-
استفاده شناختی
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
-
اعتماد آنلاین
واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
-
اقتصاد رسانه
بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظاممند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
-
اقتصاد رفتاری
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
-
اقتصاد رفتاری
بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظاممند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
-
اقتصاد نئوکلاسیک
بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظاممند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
-
اقتصاد نهادی
بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظاممند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
-
امکانمندی
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
-
انتخاب مقصد
تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
ب
-
بازاریابی تأثیرگذار
شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
-
بحران برند
مروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
-
بلوغ هواداران
شناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
-
بوم مدل کسبوکار
شناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
-
بیبلیومتریک
شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
-
بیثباتی اقتصادی
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
پ
-
پذیرش سیاستگذاری
فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
-
پلتفرم
مروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
-
پلتفرم
شناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
-
پلتفرمهای رسانهای و سیاستگذاری عمومی. بررسیهای مدیریت رسانه
پلتفرمهای رسانهای و سیاستگذاری عمومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-275]
ت
-
تابآوری برند
مروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
-
تبلیغات همسان
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
-
تحلیل شبکه اجتماعی
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
-
تحلیل مضمون
شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
-
تحلیل مورفولوژی
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
-
تصمیمگیری اخلاقی
چارچوب مفهومی عومل زمینهای اثرگذار بر تصمیمگیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
-
تفاوت زمینهای
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
ج
-
جاذبه احساسی
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
-
جاذبه اطلاعاتی
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
-
جامعهشناسی شرطبندی
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
-
جبران خسارت
تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانههای خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همهگیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
-
جذب مخاطب
فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
ح
-
حفاظت از دادهها
واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
خ
-
خلاقیت کارکنان
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
-
خلق ارزش
بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
د
-
دادهکاوی شبکههای اجتماعی
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
-
درگیرسازی
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
-
دیماتل فازی
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
ر
-
راهبردهای پاسخ به بحران
شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
-
رسانه
فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
-
رسانه اجتماعی
شناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
-
رسانه اجتماعی
تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
-
رسانه اجتماعی
ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
-
رسانهها
شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
-
رسانههای اجتماعی
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
-
رسانههای اجتماعی
واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
-
رسانههای اجتماعی
بررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
-
رسانههای خبری
تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانههای خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همهگیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
-
رسانۀ اجتماعی
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
-
رنجش
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
-
روابط عمومی
ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
-
روابط فرااجتماعی
شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
-
رویدادهای گردشگری
تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
-
ریسک برند
مروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
س
-
سازمان خدماتی
ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
-
سختی کار
شناسایی ابعاد سختیها و چالشهای کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
-
سخن آغازین با پژوهشگران حوزۀ مدیریت رسانه. بررسیهای مدیریت رسانه
سخن سردبیر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
-
سردرگمی ابهام
تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
-
سردرگمی سربار
تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
-
سردرگمی شباهت
تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
-
سیاستگذاری رسانه
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
ش
-
شبکه نمایش خانگی
شناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
-
شبکههای اجتماعی
فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
-
شبکه همتألیفی
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
-
شفافیت
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
ص
-
صنعت رسانه
شناسایی ابعاد سختیها و چالشهای کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
-
صنعت رسانه
اخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
-
صنعت رسانه
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
ع
-
عدالت ترمیمی
تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانههای خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همهگیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
-
عقلانیت محدود
بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظاممند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
-
عملکرد شغلی
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
-
عوامل زمینهای
چارچوب مفهومی عومل زمینهای اثرگذار بر تصمیمگیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
غ
-
غوطهوری360 درجه
مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
ف
-
فراانتقال
مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
-
فراترکیب
شناسایی ابعاد سختیها و چالشهای کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
-
فراترکیب
چارچوب مفهومی عومل زمینهای اثرگذار بر تصمیمگیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
-
فراجهان
مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
-
فناوریهای نوین رسانهای
بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
-
فیلیمو
شناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
ق
-
قمار آنلاین
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
ک
-
کاربر
واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
-
کارکنان رسانه
شناسایی ابعاد سختیها و چالشهای کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
-
کمپینهای آنلاین
بررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
گ
-
گردشگری
شناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
-
گردشگری ورزشی
شناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
م
-
مالسی مدیا (چندحسانهای)
مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
-
مترو تهران
ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
-
مدل کسبوکار
بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
-
مدل کسبوکار استروالدر
شناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
-
مرور نظاممند
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
-
مزاحمت
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
-
مزیت رقابتی
تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
-
مسئولیت اجتماعی شرکتی
اخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
-
مسئولیت مدنی
تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانههای خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همهگیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
ن
-
نظریه ارتباطات بحران وضعیتی
شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
-
نقشه علم
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
-
نگرش به تبلیغات
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
و
-
واقعیت تعمیمیافته
مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
-
ویروس کرونا
تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانههای خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همهگیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
ه
-
همهگیری کووید ـ 19
شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد