نمایه نویسندگان

آ

  • آل محمد، حمیدرضا آیندۀ رهبری در سازمان‌های رسانه‌ای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]

ب

  • باقریان کاسگری، باقر ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]

د

  • دانایی، ابوالفضل کاربرد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
  • دهقان بنادکی، سید امین تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]

ر

  • رازی‌زاده، علی نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایت‌های تعاملی بازی‌های رایانه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]

ز

  • زرگر، سیدمحمد کاربرد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]

س

  • سالاری، حامد تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]

ع

  • علیزاده چمازکتی، امیر ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]

ف

  • فتاحی، مجید ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]

ق

  • قائدامینی هارونی، عباس تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]

م

  • مولایی، محمد مهدی آیندۀ رهبری در سازمان‌های رسانه‌ای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]

و

  • وزیری، علی کاربرد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]

ه

  • همتیان، هادی کاربرد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
  • همتی زاده، مهسان تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]