آ
-
آل محمد، حمیدرضا
آیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
ب
-
باقریان کاسگری، باقر
ارائه مدل بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
د
-
دانایی، ابوالفضل
کاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
-
دهقان بنادکی، سید امین
تحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
ر
-
رازیزاده، علی
نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایتهای تعاملی بازیهای رایانهای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
ز
-
زرگر، سیدمحمد
کاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
س
-
سالاری، حامد
تحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
ع
-
علیزاده چمازکتی، امیر
ارائه مدل بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
ف
-
فتاحی، مجید
ارائه مدل بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
ق
-
قائدامینی هارونی، عباس
تأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
م
-
مولایی، محمد مهدی
آیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
و
-
وزیری، علی
کاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
ه
-
همتیان، هادی
کاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
-
همتی زاده، مهسان
تأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد