نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آینده‌پژوهی آیندۀ رهبری در سازمان‌های رسانه‌ای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
  • آینده سازمان‌های رسانه‌ای آیندۀ رهبری در سازمان‌های رسانه‌ای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
  • آینده‌نگاری آیندۀ رهبری در سازمان‌های رسانه‌ای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]

ا

  • اجتماعی تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
  • انگیزۀ خودخواهانه تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
  • انگیزۀ نوع‌دوستانه تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]

ب

  • بازاریابی ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
  • بازنمایی فرهنگی نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایت‌های تعاملی بازی‌های رایانه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
  • باشگاه‌های ایران تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]

ج

  • جذب مشتریان ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]

ر

  • رسانه تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
  • رسانه‌های اجتماعی ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
  • رسانه‌های اجتماعی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
  • روایت‌های تعاملی نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایت‌های تعاملی بازی‌های رایانه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]

ص

  • صندوق کارآفرینی امید ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]

ع

  • عاملیت نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایت‌های تعاملی بازی‌های رایانه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]

ف

ق

  • قصد خرید سبز تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]

ک

  • کمپین‌های تبلیغاتی تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]

م

  • مدل رهبری رسانه آیندۀ رهبری در سازمان‌های رسانه‌ای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
  • مطالعات بازی‌های رایانه‌ای نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایت‌های تعاملی بازی‌های رایانه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]

ن

  • نگرش سبز تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]

ه

  • هواداران ورزشی تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
  • هوش مصنوعی نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایت‌های تعاملی بازی‌های رایانه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]