آ
-
آیندهپژوهی
آیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
-
آینده سازمانهای رسانهای
آیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
-
آیندهنگاری
آیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
ا
-
اجتماعی
تحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
-
انگیزۀ خودخواهانه
تأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
-
انگیزۀ نوعدوستانه
تأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
ب
-
بازاریابی
ارائه مدل بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
-
بازنمایی فرهنگی
نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایتهای تعاملی بازیهای رایانهای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
-
باشگاههای ایران
تحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
ج
-
جذب مشتریان
ارائه مدل بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
ر
-
رسانه
تحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
-
رسانههای اجتماعی
ارائه مدل بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
-
رسانههای اجتماعی
تأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
-
روایتهای تعاملی
نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایتهای تعاملی بازیهای رایانهای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
ص
-
صندوق کارآفرینی امید
ارائه مدل بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
ع
-
عاملیت
نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایتهای تعاملی بازیهای رایانهای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
ف
-
فناوریهای نوین رسانهای
آیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
ق
-
قصد خرید سبز
تأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
ک
-
کمپینهای تبلیغاتی
تحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
م
-
مدل رهبری رسانه
آیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
-
مطالعات بازیهای رایانهای
نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایتهای تعاملی بازیهای رایانهای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
ن
-
نگرش سبز
تأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
ه
-
هواداران ورزشی
تحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
-
هوش مصنوعی
نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایتهای تعاملی بازیهای رایانهای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد