موضوعات = تبلیغات
ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی

دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413

10.22059/mmr.2024.367420.1067

عباس قائدامینی هارونی؛ رضا ابراهیم‌زاده دستجردی؛ شهرزاد پورقاسمی؛ فیروزه پور قاسمی


اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری

دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85

10.22059/mmr.2023.359176.1047

حمیدرضا کرکه آبادی؛ حسن عشایری؛ علی دلاور؛ علی اکبر فرهنگی


توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند

دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136

10.22059/mmr.2023.359711.1048

محمد غفاری؛ سید محمدباقر جعفری؛ معراج اسماعیلی علی‌بانی؛ نیلوفر فلاحی