نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اجتناب بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژی‌های مقاومتی کاربران در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
  • ارتقای برند ملی شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
  • استراتژی‌های مقاومت بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژی‌های مقاومتی کاربران در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
  • استروالدر استراتژی‌های کسب‌وکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسب‌وکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
  • اعتبار تأییدکننده تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
  • اعتبار منبع بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
  • اولویت‌بندی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
  • اینستاگرام اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]

ب

  • بازاریابی اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
  • بازی‌وارسازی تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازی‌وارسازی در محتوای پیام‌های تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
  • بحران استراتژی‌های کسب‌وکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسب‌وکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
  • بخشندگی برند تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
  • برندسازی طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]

پ

  • پاندمیک استراتژی‌های کسب‌وکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسب‌وکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
  • پلتفرم‌های پژوهشی طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرم‌های پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]

ت

  • تاکسی اینترتی تپسی تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازی‌وارسازی در محتوای پیام‌های تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
  • تجاری‌سازی طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرم‌های پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
  • تسهیم درآمد طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرم‌های پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
  • تصمیم‌گیری چندشاخصه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
  • تعاملات اجتماعات آنلاین برند تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
  • توانمندسازی بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژی‌های مقاومتی کاربران در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]

ج

  • جاذبه‌های گردشگری ایران شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
  • جذب کارکنان طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
  • جنگ‌شناختی مختصات نقشه راه کاربست جنگ‏شناختی در رسانه‌های نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]

د

  • دینامیک تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازی‌وارسازی در محتوای پیام‌های تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
  • رسانه‌های اجتماعی شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
  • رسانه‌های نوین مختصات نقشه راه کاربست جنگ‏شناختی در رسانه‌های نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
  • رقابت بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژی‌های مقاومتی کاربران در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]

س

  • سواد تبلیغاتی بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژی‌های مقاومتی کاربران در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
  • سواد رسانه‌ای بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژی‌های مقاومتی کاربران در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
  • سینما استراتژی‌های کسب‌وکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسب‌وکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی ایرانی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
  • شرکت‌های تولیدی موادغذایی طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]

ص

  • صنایع خلاق طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
  • صنعت رسانه طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]

ع

  • عشق به برند تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]

ف

  • فضای سایبری مختصات نقشه راه کاربست جنگ‏شناختی در رسانه‌های نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
  • فضای مجازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]

ق

  • قصد خرید بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]

ک

  • کالاهای لوکس اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
  • کسب‌وکار استراتژی‌های کسب‌وکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسب‌وکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
  • کیفیت اطلاعات بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]

م

  • محتوای رسانه‌های اجتماعی بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
  • مدل کسب‌وکار طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرم‌های پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
  • مرور روایتی مختصات نقشه راه کاربست جنگ‏شناختی در رسانه‌های نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
  • مشارکت جامعه اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
  • مشتری اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
  • مکانیک تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازی‌وارسازی در محتوای پیام‌های تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]

ن

  • نقشه راه مختصات نقشه راه کاربست جنگ‏شناختی در رسانه‌های نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
  • نگرش به برند تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]

ه

  • هویت برند تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]