ا
-
اجتناب
بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
-
ارتقای برند ملی
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبههای گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
-
استراتژیهای مقاومت
بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
-
استروالدر
استراتژیهای کسبوکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسبوکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
-
اعتبار تأییدکننده
تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
-
اعتبار منبع
بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
-
اولویتبندی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکههای اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
-
اینستاگرام
اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
ب
-
بازاریابی
اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
-
بازیوارسازی
تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
-
بحران
استراتژیهای کسبوکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسبوکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
-
بخشندگی برند
تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
-
برندسازی
طراحی الگوی برندسازی رسانههای اجتماعی شرکتهای تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
پ
-
پاندمیک
استراتژیهای کسبوکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسبوکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
-
پلتفرمهای پژوهشی
طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرمهای پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
ت
-
تاکسی اینترتی تپسی
تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
-
تجاریسازی
طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرمهای پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
-
تسهیم درآمد
طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرمهای پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
-
تصمیمگیری چندشاخصه
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکههای اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
-
تعاملات اجتماعات آنلاین برند
تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
-
توانمندسازی
بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
ج
-
جاذبههای گردشگری ایران
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبههای گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
-
جذب کارکنان
طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
-
جنگشناختی
مختصات نقشه راه کاربست جنگشناختی در رسانههای نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
د
-
دینامیک
تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
ر
-
رسانههای اجتماعی
طراحی الگوی برندسازی رسانههای اجتماعی شرکتهای تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
-
رسانههای اجتماعی
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبههای گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
-
رسانههای نوین
مختصات نقشه راه کاربست جنگشناختی در رسانههای نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
-
رقابت
بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
س
-
سواد تبلیغاتی
بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
-
سواد رسانهای
بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
-
سینما
استراتژیهای کسبوکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسبوکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
ش
-
شبکههای اجتماعی ایرانی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکههای اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
-
شرکتهای تولیدی موادغذایی
طراحی الگوی برندسازی رسانههای اجتماعی شرکتهای تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
ص
-
صنایع خلاق
طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
-
صنعت رسانه
طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
ع
-
عشق به برند
تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
ف
-
فضای سایبری
مختصات نقشه راه کاربست جنگشناختی در رسانههای نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
-
فضای مجازی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکههای اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
ق
-
قصد خرید
بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
ک
-
کالاهای لوکس
اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
-
کسبوکار
استراتژیهای کسبوکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسبوکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
-
کیفیت اطلاعات
بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
م
-
محتوای رسانههای اجتماعی
بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
-
مدل کسبوکار
طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرمهای پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
-
مرور روایتی
مختصات نقشه راه کاربست جنگشناختی در رسانههای نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
-
مشارکت جامعه
اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
-
مشتری
اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
-
مکانیک
تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
ن
-
نقشه راه
مختصات نقشه راه کاربست جنگشناختی در رسانههای نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
-
نگرش به برند
تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
ه
-
هویت برند
تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد