نمایه نویسندگان

ا

  • امامی قشلاق، سعیده طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
  • انصاری، منوچهر استراتژی‌های کسب‌وکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسب‌وکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]

ب

  • بهبودی، امید تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
  • بهنام فیض آبادی، فاطمه تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]

ج

  • جلیلوند، محمد رضا مختصات نقشه راه کاربست جنگ‏شناختی در رسانه‌های نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]

ر

  • روشن دل اربطانی، طاهر منافع عمومی و پلتفرم‌ها [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-2]
  • روشندل اربطانی، طاهر شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]

س

  • سیدطاهری، سونیا اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]

ش

  • شریفی، سید مهدی طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]

ص

  • صالحی، علی شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
  • صانعی، مهدی طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
  • صراف یزد، مهدی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]

غ

  • غفوریان شاگردی، امیر طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]

م

  • مافی، مهدی استراتژی‌های کسب‌وکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسب‌وکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
  • محقر، علی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
  • مرادی، محسن تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
  • ملکی، محمد حسن شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]

ن

  • نبی لو، مهدی مختصات نقشه راه کاربست جنگ‏شناختی در رسانه‌های نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
  • نعیمی صدیق، علی طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرم‌های پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]

و

  • وحیدی، تقی طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]