نمایه نویسندگان

ا

  • اجاق، سیده زهرا شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همه‌گیری کووید – 19 در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
  • احسانی، امیر تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
  • اسلامی، حسین ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
  • افضلی فاروجی، میترا شناسایی بوم مدل کسب‌وکار پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسب‌وکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]

ب

  • باقری فرادنبه، صدیقه رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • بهمن میرزا، محبوبه شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]

ت

  • تاج پور، مهدی تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]

ج

  • جعفری، فخرالدین بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
  • جلیلوند، محمد رضا واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]

ح

  • حاجی حیدری، نسترن امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
  • حاجی حیدری، نسترن شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
  • حسینی، الهه تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
  • حسینی، الهه رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • حسینی، الهه شناسایی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
  • حسینی، تانیا بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
  • حسینی دانا، حمیدرضا بررسی وضعیت کمپین‌های آنلاین حوزه سلامت در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]

خ

  • خواجه ئیان، داتیس امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
  • خواجه ئیان، داتیس بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام‌مند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
  • خوشحالی، زهراسادات بررسی وضعیت کمپین‌های آنلاین حوزه سلامت در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]

ر

  • ربیعی، لیلا بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
  • رجبی پور میبدی، علیرضا چارچوب مفهومی عومل زمینه‌ای اثرگذار بر تصمیم‌گیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
  • رضوانیان، علیرضا ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
  • روشن دل اربطانی، طاهر سخن سردبیر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
  • روشن دل اربطانی، طاهر پلتفرم‌های رسانه‌ای و سیاست‌گذاری عمومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-275]
  • روشن دل اربطانی، طاهر چالش‌های به‌اشتراک‌گذاری دانش در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-416]

س

  • سرابی آسیابر، علی فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
  • سلام زاده، آیدین تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
  • سلام زاده، آیدین بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
  • سلطانی، توحید اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
  • سیدامیری، نادر شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]

ش

  • شریفی، سیدمهدی واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]

ص

  • صلواتیان، سیاوش اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]

ع

  • عزیزیان، محمد ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]

ف

  • فرزین فر، زهره تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
  • فرهنگی، علی اکبر مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
  • فرهنگی، علی اکبر فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]

ق

  • قاپچی، هومن مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
  • قنبری، سعید مروری بر چیستی و چرایی تاب‌آوری برند پلتفرم‌ها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
  • قیومی، احمد تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]

ک

  • کرکه آبادی، حمیدرضا تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
  • کریمی، کیانوش بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام‌مند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
  • کفائی مهر، محمدحسین فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
  • کمره ای، کورش ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
  • کنجکاو منفرد، امیررضا رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • کنجکاو منفرد، امیررضا تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]

گ

  • گرزین، سارا بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]

ل

  • لبافی، سمیه ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]

م

  • مازوچی، مجتبی بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
  • محمدی، داوود ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
  • محمدی، معصومه چارچوب مفهومی عومل زمینه‌ای اثرگذار بر تصمیم‌گیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
  • مرتضوی، سمیراسادات بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
  • مردانه، شکراله بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
  • مزیدی شرف آبادی، علی محمد ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
  • ملاابراهیمی، عماد تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانه‌های خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همه‌گیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
  • مومنی، سارا شناسایی ابعاد سختی‌ها و چالش‌های کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
  • مومنی خواه، درسا واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
  • میر اسماعیلی، بی بی سادات بررسی وضعیت کمپین‌های آنلاین حوزه سلامت در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
  • میرزانورعلی، فاطمه امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
  • میرصدری، سیدحسین تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانه‌های خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همه‌گیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
  • میرمهدی، سید مهدی بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]

ن

  • نخعی، امیر حسین تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
  • نوری، مینا شناسایی بوم مدل کسب‌وکار پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسب‌وکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
  • نیک‌رفتار، طیبه شناسایی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]

ه

  • هادی زاده، مرتضی بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]

ی

  • یوسفی خواه، سارا بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]