ا
-
اجاق، سیده زهرا
شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
-
احسانی، امیر
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
-
اسلامی، حسین
ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
-
افضلی فاروجی، میترا
شناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
ب
-
باقری فرادنبه، صدیقه
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
-
بهمن میرزا، محبوبه
شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
ت
-
تاج پور، مهدی
تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
ج
-
جعفری، فخرالدین
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
-
جلیلوند، محمد رضا
واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
ح
-
حاجی حیدری، نسترن
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
-
حاجی حیدری، نسترن
شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
-
حسینی، الهه
تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
-
حسینی، الهه
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
-
حسینی، الهه
شناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
-
حسینی، تانیا
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
-
حسینی دانا، حمیدرضا
بررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
خ
-
خواجه ئیان، داتیس
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
-
خواجه ئیان، داتیس
بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظاممند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
-
خوشحالی، زهراسادات
بررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
ر
-
ربیعی، لیلا
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
-
رجبی پور میبدی، علیرضا
چارچوب مفهومی عومل زمینهای اثرگذار بر تصمیمگیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
-
رضوانیان، علیرضا
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
-
روشن دل اربطانی، طاهر
سخن سردبیر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
-
روشن دل اربطانی، طاهر
پلتفرمهای رسانهای و سیاستگذاری عمومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-275]
-
روشن دل اربطانی، طاهر
چالشهای بهاشتراکگذاری دانش در سازمانهای رسانهای [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-416]
س
-
سرابی آسیابر، علی
فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
-
سلام زاده، آیدین
تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
-
سلام زاده، آیدین
بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
-
سلطانی، توحید
اخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
-
سیدامیری، نادر
شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
ش
-
شریفی، سیدمهدی
واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
ص
-
صلواتیان، سیاوش
اخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
ع
-
عزیزیان، محمد
ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
ف
-
فرزین فر، زهره
تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
-
فرهنگی، علی اکبر
مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
-
فرهنگی، علی اکبر
فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
ق
-
قاپچی، هومن
مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
-
قنبری، سعید
مروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
-
قیومی، احمد
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
ک
-
کرکه آبادی، حمیدرضا
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
-
کریمی، کیانوش
بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظاممند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
-
کفائی مهر، محمدحسین
فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
-
کمره ای، کورش
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
-
کنجکاو منفرد، امیررضا
رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
-
کنجکاو منفرد، امیررضا
تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
گ
-
گرزین، سارا
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
ل
-
لبافی، سمیه
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
م
-
مازوچی، مجتبی
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
-
محمدی، داوود
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
-
محمدی، معصومه
چارچوب مفهومی عومل زمینهای اثرگذار بر تصمیمگیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
-
مرتضوی، سمیراسادات
بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
-
مردانه، شکراله
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
-
مزیدی شرف آبادی، علی محمد
ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
-
ملاابراهیمی، عماد
تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانههای خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همهگیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
-
مومنی، سارا
شناسایی ابعاد سختیها و چالشهای کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
-
مومنی خواه، درسا
واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
-
میر اسماعیلی، بی بی سادات
بررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
-
میرزانورعلی، فاطمه
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
-
میرصدری، سیدحسین
تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانههای خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همهگیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
-
میرمهدی، سید مهدی
بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
ن
-
نخعی، امیر حسین
تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
-
نوری، مینا
شناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
-
نیکرفتار، طیبه
شناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
ه
-
هادی زاده، مرتضی
بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
ی
-
یوسفی خواه، سارا
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد