آینده سازمانهای رسانهایآیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
آیندهنگاریآیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
آیندهنگاری راهبردیبررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
ا
اثربخشی تبلیغاتارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
اجتماعیتحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
اجتناببررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
احکام بینالمللیدادگاه صالح و قانون حاکم در دعاوی علیه شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 422-442]
اخلاق کسبوکاراخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
ارائهدهندگان خدمات اینترنتیاخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
ارتباطاتبررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
ارتباطات غیرکلامیاثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
ارتقای برند ملیشناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبههای گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
ارتقای سلامتبررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
ارتقای کیفیفرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
ارزش اجتماعیتأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
ارزش خودشکوفاییتأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
ارزش لذتگرایانهتأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
ارزش هیجانی رسانهاثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
ارزش ویژه برندتأثیر رسانههای اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 544-567]
استراتژیاخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
استراتژیهای مقاومتبررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
استروالدراستراتژیهای کسبوکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسبوکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
استفاده شناختیبررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
اشتراکگذاری تجربهتوسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
اعتبار تأییدکنندهتأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
اعتبار منبعبررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
اعتمادارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانههای اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
اعتماد آنلاینواکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
اقتصاد چرخشیارائه یک مدل فرایند کسبوکار چرخشی نوآورانه پایدار در صنعت تولید و نشر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 443-475]
اقناعارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
الگوی رفتاریبررسی الگوی رفتاری نسلهای ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543]
امکانمندیامکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
امنیت روانیتأثیر بینزاکتی خانوادگی بر قلدری در محیط کار با نقش میانجی امنیت روانی در سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: روزنامههای شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 466-485]
انتخاب مقصدتأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
انجمنچالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
انگیزۀ خودخواهانهتأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
انگیزۀ نوعدوستانهتأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
اولویتبندیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکههای اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
اینترنتتبیین آثار شبکههای اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیالها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
اینترنتدادگاه صالح و قانون حاکم در دعاوی علیه شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 422-442]
اینستاگراماینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
اینستاگرامچه عواملی کاربران را به کامنتگذاری در شبکههای تجارت اجتماعی ترغیب میکند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
اینستاگرامارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانههای اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
ب
بازاریابیاینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
بازاریابیشناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 311-340]
بازاریابی تأثیرگذارشناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
بازاریابی دیجیتالارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانههای اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
بازاریابی رسانههای اجتماعیتبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
بازاریابی شفاهیبررسی تأثیر غنای برنامههای صداوسیما در زمینۀ اقتصاد مقاومتی بر قصد خرید محصولات ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 570-598]
بازنمایی فرهنگینقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایتهای تعاملی بازیهای رایانهای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
بازیوارسازیتحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
باشگاههای ایرانتحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
بانکداریکاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
بحراناستراتژیهای کسبوکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسبوکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
بحران برندمروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
بخشندگی برندتأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
برساختگرایی اجتماعی علمتبیین ظرفیتهای صنعت سینما در توسعه عمومیسازی علم (مورد مطالعه: فیلمهای برتر علمی ـ تخیلی فستیوالهای جهانی) [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 599-627]
برندسازیطراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
برندسازیطراحی الگوی برندسازی رسانههای اجتماعی شرکتهای تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
برند متمایزتحلیل عوامل مؤثر بر برند متمایز در کسبوکارهای رسانههای دیجیتال [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 628-667]
بلوغ هوادارانشناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
بوم مدل کسبوکارشناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
بیبلیومتریکشناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
بیثباتی اقتصادیبررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
بینزاکتی خانوادگیتأثیر بینزاکتی خانوادگی بر قلدری در محیط کار با نقش میانجی امنیت روانی در سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: روزنامههای شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 466-485]
پ
پاندمیکاستراتژیهای کسبوکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسبوکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
پاندمی کرونابررسی الگوی رفتاری نسلهای ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543]
پایگاه اسکوپوسکاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
پذیرشتبیین ابعاد سواد رسانههای اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 478-511]
پذیرش سیاستگذاریفرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
پلتفرممروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
پلتفرمشناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
پلتفرم ایکسالگوی عذرخواهی شرکتی آنلاین موفق: تحلیل شکایات مشتریان و عذرخواهیهای شرکتهای ایرانی در پلتفرم ایکس [(مقالات آماده انتشار)]
پلتفرم رسانه اجتماعیبررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
پلتفرمهای آنلاینتوسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
پلتفرمهای پژوهشیطراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرمهای پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
پیوندهای خانواده و پیوندهای دوستیتحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
ت
تابآوری برندمروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
تاکسی اینترتی تپسیتحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
تبلیغات شفاهی الکترونیکیتحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465]
تبلیغات همسانرابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
تجارت اجتماعیچه عواملی کاربران را به کامنتگذاری در شبکههای تجارت اجتماعی ترغیب میکند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
تجارت اجتماعیتبیین ابعاد سواد رسانههای اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 478-511]
تجاریسازیطراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرمهای پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
تجربه برندتبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
تجربه تماشای تلویزیونشناسایی عوامل مؤثر بر رشد شناختی کودکان خردسال از طریق تلویزیون، بهکمک فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 362-399]
تجربه گردشگریتوسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
تحلیل احساساتبررسی الگوی رفتاری نسلهای ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543]
تحلیل تماتیکطراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
تحلیل شبکهکاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
تحلیل شبکه اجتماعیترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
تحلیل مضمونشناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
تحلیل مورفولوژیتحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
تحولتحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
ترویج علمتبیین ظرفیتهای صنعت سینما در توسعه عمومیسازی علم (مورد مطالعه: فیلمهای برتر علمی ـ تخیلی فستیوالهای جهانی) [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 599-627]
تسهیم درآمدطراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرمهای پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
تصمیمگیری چندشاخصهشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکههای اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
تعارض قوانیندادگاه صالح و قانون حاکم در دعاوی علیه شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 422-442]
تعاملات اجتماعات آنلاین برندتأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
تفاوت زمینهایامکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
تقدس برندتأثیر رسانههای اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 544-567]
تکنیک کوکوسوانتخاب شبکه اجتماعی مناسب جهت تبلیغات با استفاده از تکنیک کوکوسو (موردکاوی: سازمان مدیریت صنعتی سمنان) [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 341-361]
تلویزیونارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
تلویزیون آموزشیشناسایی عوامل مؤثر بر رشد شناختی کودکان خردسال از طریق تلویزیون، بهکمک فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 362-399]
تمایل به ترک جامعهتحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
توانمندسازیبررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
توسعه دیجیتالیطراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
تولید محتواراهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
تولید ملیارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
ج
جاذبه احساسیرابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
جاذبه اطلاعاتیرابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
جاذبههای گردشگری ایرانشناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبههای گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
جامعهشناسی شرطبندیبررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
خرید مجددارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانههای اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
خلاقیت کارکنانبررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
خلق ارزشبررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
خودپندارهارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
د
دادهکاوی شبکههای اجتماعیبررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
درگیرسازیامکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
درگیرسازی مشتریانتبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
درهمتنیدگی اجتماعیتحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
درهمتنیدگی سازمانیتحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
دلبستگی اجتماعیتحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
دیماتل فازیتحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
دینامیکتحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
ر
راهبردهای پاسخ به بحرانشناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
رتبهبندیچه عواملی کاربران را به کامنتگذاری در شبکههای تجارت اجتماعی ترغیب میکند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
رسانهفرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
رسانهتحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
رسانه اجتماعیشناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
رسانه اجتماعیتأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
رسانه اجتماعیارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
رسانه اجتماعیبررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
رسانه اجتماعی شرکتیتبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
رسانهایسازی علمتبیین ظرفیتهای صنعت سینما در توسعه عمومیسازی علم (مورد مطالعه: فیلمهای برتر علمی ـ تخیلی فستیوالهای جهانی) [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 599-627]
رسانه ملیارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
رسانههاشناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
رسانههای اجتماعیکاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
رسانههای اجتماعیامکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
رسانههای اجتماعیواکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
رسانههای اجتماعیبررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
رسانههای اجتماعیتأثیر رسانههای اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 544-567]
رسانههای اجتماعیطراحی الگوی برندسازی رسانههای اجتماعی شرکتهای تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
رسانههای اجتماعیشناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبههای گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
رسانههای اجتماعیشناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 311-340]
رسانههای اجتماعیارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانههای اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
رسانههای اجتماعیتأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
رسانههای اجتماعیکاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
رسانههای تبلیغاتیانتخاب شبکه اجتماعی مناسب جهت تبلیغات با استفاده از تکنیک کوکوسو (موردکاوی: سازمان مدیریت صنعتی سمنان) [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 341-361]
روابط عمومیارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
روابط فرااجتماعیشناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
روابط فرااجتماعیبررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
روایتهای تعاملینقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایتهای تعاملی بازیهای رایانهای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
رویدادهای گردشگریتأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
ریسک برندمروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
ز
زنجیره ارزشراهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
زنجیره ارزش خبر در صداوسیماراهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
ژ
ژانر علمی ـ تخیلیتبیین ظرفیتهای صنعت سینما در توسعه عمومیسازی علم (مورد مطالعه: فیلمهای برتر علمی ـ تخیلی فستیوالهای جهانی) [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 599-627]
س
ساختار محتواشناسایی عوامل مؤثر بر رشد شناختی کودکان خردسال از طریق تلویزیون، بهکمک فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 362-399]
سازمان خدماتیارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
سبکهای مصرفارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
سختی کارشناسایی ابعاد سختیها و چالشهای کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
سردرگمی ابهامتأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
سردرگمی سربارتأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
سردرگمی شباهتتأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
سلبریتیهای رسانه اجتماعیبررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
سندیکاچالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
سواد تبلیغاتیبررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
سواد رسانهتبیین ابعاد سواد رسانههای اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 478-511]
سواد رسانهایبررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
سواد رسانۀ اجتماعیتبیین ابعاد سواد رسانههای اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 478-511]
سیاستگذاری رسانهترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
سیاستگذاری رسانهایراهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
سیاستگذاری مبتنی بر شواهدامکانسنجی کاربست فیلم مستند در فراهمسازی شواهد سیاستی در سیاستگذاری مبتنی بر شواهد [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 486-518]
سیاستهای رسانههای اجتماعیکاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
سینمااستراتژیهای کسبوکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسبوکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
سینمای داستانیتبیین ظرفیتهای صنعت سینما در توسعه عمومیسازی علم (مورد مطالعه: فیلمهای برتر علمی ـ تخیلی فستیوالهای جهانی) [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 599-627]
ش
شبکه اجتماعیتحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465]
شبکه اجتماعی توییتربررسی الگوی رفتاری نسلهای ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543]
شبکه نمایش خانگیشناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
شبکههای اجتماعیفرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
شبکههای اجتماعیتبیین آثار شبکههای اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیالها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
شبکههای اجتماعیکاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
شبکههای اجتماعی ایرانیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکههای اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
شبکههای مجازیانتخاب شبکه اجتماعی مناسب جهت تبلیغات با استفاده از تکنیک کوکوسو (موردکاوی: سازمان مدیریت صنعتی سمنان) [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 341-361]
شبکه همتألیفیترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
شبکۀ اجتماعیچه عواملی کاربران را به کامنتگذاری در شبکههای تجارت اجتماعی ترغیب میکند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
شبکۀ اجتماعیدادگاه صالح و قانون حاکم در دعاوی علیه شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 422-442]
شرکتهای تولیدی موادغذاییطراحی الگوی برندسازی رسانههای اجتماعی شرکتهای تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
شفافیترابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
شکایات مشتریانالگوی عذرخواهی شرکتی آنلاین موفق: تحلیل شکایات مشتریان و عذرخواهیهای شرکتهای ایرانی در پلتفرم ایکس [(مقالات آماده انتشار)]
شهرت برندتأثیر رسانههای اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 544-567]
شواهد سیاستگذاریامکانسنجی کاربست فیلم مستند در فراهمسازی شواهد سیاستی در سیاستگذاری مبتنی بر شواهد [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 486-518]
ص
صلاحیت دادگاههادادگاه صالح و قانون حاکم در دعاوی علیه شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 422-442]
صنایع خلاقطراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
صنایع خلاق فرهنگیمرور نظاممند عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در صنایع خلاق فرهنگی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 512-545]
صنعت بانکداریشناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 311-340]
صنعت رسانهشناسایی ابعاد سختیها و چالشهای کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
صنعت رسانهاخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
صنعت رسانهتحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
صنعت رسانهتحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
صنعت رسانهطراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
صنعت مُدوپوشاکارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
صنفچالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
ع
عاملیتنقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایتهای تعاملی بازیهای رایانهای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
قابلیتهای پویاطراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
قانون کارچالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
قصد خریدبررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
قصد خرید دنبالکنندگانبررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
قصد خرید سبزتأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
قصد خرید محصولات ایرانیبررسی تأثیر غنای برنامههای صداوسیما در زمینۀ اقتصاد مقاومتی بر قصد خرید محصولات ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 570-598]
قلدری در محیط کارتأثیر بینزاکتی خانوادگی بر قلدری در محیط کار با نقش میانجی امنیت روانی در سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: روزنامههای شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 466-485]
قمار آنلاینبررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
ک
کارآفرینیبررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
کارآفرینی هنریبررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
کاربرواکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
کارکنان رسانهشناسایی ابعاد سختیها و چالشهای کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
کارگر هنرچالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
کالاهای لوکساینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
کامنتگذاریچه عواملی کاربران را به کامنتگذاری در شبکههای تجارت اجتماعی ترغیب میکند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
کسبوکاراستراتژیهای کسبوکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسبوکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
کسبوکارتحلیل عوامل مؤثر بر برند متمایز در کسبوکارهای رسانههای دیجیتال [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 628-667]
کسبوکارهای کوچک و متوسططراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
کمپینهای آنلاینبررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
کمپینهای تبلیغاتیتحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
کیفیت اطلاعاتبررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
کیفیت زندگی کارینقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
گ
گردشگریشناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
گردشگری الکترونیکیتوسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
گردشگری ورزشیشناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
گوگل ترندکاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
مترو تهرانارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
محتوای رسانههای اجتماعیبررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
محیط تجاریاثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
مخاطب کودکشناسایی عوامل مؤثر بر رشد شناختی کودکان خردسال از طریق تلویزیون، بهکمک فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 362-399]
مدل رهبری رسانهآیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
مدلسازی معادلات ساختاریتبیین ابعاد سواد رسانههای اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 478-511]
مدل کسبوکاربررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
مدل کسبوکارطراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرمهای پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
مدل کسبوکار استروالدرشناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
مدل کسبوکار چرخشیارائه یک مدل فرایند کسبوکار چرخشی نوآورانه پایدار در صنعت تولید و نشر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 443-475]
مدل کسبوکار چرخشی نوآورانهارائه یک مدل فرایند کسبوکار چرخشی نوآورانه پایدار در صنعت تولید و نشر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 443-475]
مدلهای تصمیمگیری چند معیارهانتخاب شبکه اجتماعی مناسب جهت تبلیغات با استفاده از تکنیک کوکوسو (موردکاوی: سازمان مدیریت صنعتی سمنان) [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 341-361]
مدیریت روابط مشتریانکاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
مدیریت صنفیچالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
مرور روایتیمختصات نقشه راه کاربست جنگشناختی در رسانههای نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
مرور نظاممندامکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
مرور نظاممندمرور نظاممند عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در صنایع خلاق فرهنگی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 512-545]
مرور نظاممندکاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
مزاحمترابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
مزیت رقابتیتأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
مزیت رقابتیتحلیل عوامل مؤثر بر برند متمایز در کسبوکارهای رسانههای دیجیتال [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 628-667]
مسئولیت اجتماعی شرکتیاخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
مشارکت جامعهاینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
مشتریاینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
مصرفکنندهتبیین آثار شبکههای اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیالها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
مطالعات بازیهای رایانهاینقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایتهای تعاملی بازیهای رایانهای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
مطالعات نسلیبررسی الگوی رفتاری نسلهای ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543]
مکانیکتحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
ن
نظریه ارتباطات بحران وضعیتیشناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
نقشه راهمختصات نقشه راه کاربست جنگشناختی در رسانههای نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
نقشه علمترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
نگرش افراد به اقتصاد مقاومتیبررسی تأثیر غنای برنامههای صداوسیما در زمینۀ اقتصاد مقاومتی بر قصد خرید محصولات ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 570-598]
نگرش به برندتأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
نگرش به تبلیغاترابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
نگرش سبزتأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
نگهداشت نیروی انسانیتحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
نهادینهسازیراهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
نوآوری بازطراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
واکنش نسبت به برندتحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465]
همآفرینی ارزشطراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
همانندسازی دنبالکنندگانبررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
همهگیری کووید ـ 19شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
هنرمند تئاترچالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
هواداران ورزشیتحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
هوش تجاریطراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
هوش مصنوعیطراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
هوش مصنوعیتحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
هوش مصنوعیشناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 311-340]
هوش مصنوعینقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایتهای تعاملی بازیهای رایانهای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
هویت اجتماعیتحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465]
هویت برندتأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد