آل محمد، حمیدرضا آیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
ا
ابراهیمزاده دستجردی، رضا ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
ابراهیمی، علیرضا شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 311-340]
اجاق، سیده زهرا شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
احسانی، امیر تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
اسلامی، حسین ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
اسماعیلی، امیرحسین تأثیر رسانههای اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 544-567]
اسماعیلی علیبانی، معراج توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
اشرف زاده افشار، افسانه بررسی تأثیر غنای برنامههای صداوسیما در زمینۀ اقتصاد مقاومتی بر قصد خرید محصولات ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 570-598]
اشرف زاده افشار، رضا بررسی تأثیر غنای برنامههای صداوسیما در زمینۀ اقتصاد مقاومتی بر قصد خرید محصولات ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 570-598]
افضلی فاروجی، میترا شناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
افضلی فاروجی، میترا تبیین ظرفیتهای صنعت سینما در توسعه عمومیسازی علم (مورد مطالعه: فیلمهای برتر علمی ـ تخیلی فستیوالهای جهانی) [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 599-627]
الهی، علی مرور نظاممند عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در صنایع خلاق فرهنگی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 512-545]
امامی قشلاق، سعیده طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
امینی، رحمت چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
باقرزاده، محمدرضا ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانههای اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
باقریان کاسگری، باقر ارائه مدل بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
باقری فرادنبه، صدیقه رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
بذرپاش، مهرداد راهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
بهبودی، امید تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
بهبودی، امید بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
بهنام فیض آبادی، فاطمه تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
بیکتاشی، وحید شناسایی عوامل مؤثر بر رشد شناختی کودکان خردسال از طریق تلویزیون، بهکمک فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 362-399]
پ
پوردلان، نیلوفر بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
پور قاسمی، فیروزه ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
پورقاسمی، شهرزاد ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
پوریایی، کیمیا طراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
پوطی، نسیبه تبیین ابعاد سواد رسانههای اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 478-511]
ت
تاج پور، مهدی تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
تاج پور، مهدی بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
تقدسی، راضیه بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
تقی پور، فائزه شناسایی عوامل مؤثر بر رشد شناختی کودکان خردسال از طریق تلویزیون، بهکمک فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 362-399]
ج
جعفری، سید محمدباقر توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
جعفری، فخرالدین بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
جعفریه، هانیه سادات الگوی عذرخواهی شرکتی آنلاین موفق: تحلیل شکایات مشتریان و عذرخواهیهای شرکتهای ایرانی در پلتفرم ایکس [(مقالات آماده انتشار)]
جعفری هفتخوانی، نادر مرور نظاممند عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در صنایع خلاق فرهنگی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 512-545]
جلیلوند، محمد رضا واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
جلیلوند، محمد رضا تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
جلیلوند، محمد رضا نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تابآوری کارکنان سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: خبرگزاریهای اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
جلیلوند، محمد رضا مختصات نقشه راه کاربست جنگشناختی در رسانههای نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
جلیلوند، محمدرضا تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465]
جوادی، محمد مرور نظاممند عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در صنایع خلاق فرهنگی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 512-545]
ح
حاجی حیدری، نسترن امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
رحیم نیا، فریبرز بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
رضائیان، مجید نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
رضاعلی، محمد مرور نظاممند عوامل مؤثر بر رقابتپذیری در صنایع خلاق فرهنگی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 512-545]
رضا قلیزاده، ریحانه تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
رضوانیان، علیرضا ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
روشندل اربطانی، طاهر چالش اخبار جعلی و شبکههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 156-157]
روشندل اربطانی، طاهر شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبههای گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
ز
زارع، حمید چه عواملی کاربران را به کامنتگذاری در شبکههای تجارت اجتماعی ترغیب میکند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
زرگر، سیدمحمد کاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
زندی فخر، وحید تبیین ظرفیتهای صنعت سینما در توسعه عمومیسازی علم (مورد مطالعه: فیلمهای برتر علمی ـ تخیلی فستیوالهای جهانی) [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 599-627]
س
سالاری، حامد تحلیل اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانههای اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاههای لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
سپاسگزار، صمد کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
سرابی آسیابر، علی فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
سقط فروش، محسن تبیین آثار شبکههای اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیالها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
سلام زاده، آیدین تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
سلام زاده، آیدین بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
سلام زاده، آیدین بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
سلام زاده، آیدین بررسی الگوی رفتاری نسلهای ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543]
سلطانی، توحید اخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
سلیمان زاده، سمیرا دادگاه صالح و قانون حاکم در دعاوی علیه شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 422-442]
سیدامیری، نادر طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
سیدطاهری، سونیا اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
شاه بندری، سمیه تأثیر بینزاکتی خانوادگی بر قلدری در محیط کار با نقش میانجی امنیت روانی در سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: روزنامههای شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 466-485]
شریفی، سید مهدی تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
شریفی، سید مهدی طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
شریفی، سیدمهدی واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
شریفی، مهدی تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465]
شکری، صادق بررسی الگوی رفتاری نسلهای ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543]
شکوری، محمد نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
شیخ الاسلامی، زینب بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانههای اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کمدرآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
شیدایی، سعید تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
ص
صادقی، مهرداد شناسایی عوامل مؤثر بر رشد شناختی کودکان خردسال از طریق تلویزیون، بهکمک فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 362-399]
صادقی آرانی، زهرا تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
صالحی، علی شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبههای گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
صانعی، مهدی طراحی الگوی برندسازی رسانههای اجتماعی شرکتهای تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
صراف یزد، مهدی شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکههای اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
صلواتیان، سیاوش اخلاق کسبوکار در صنایع رسانهای؛ مطالعه استراتژیهای مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائهدهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
ط
طباطبایی نسب، سید محمد بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
طهماسبی، داریوش چه عواملی کاربران را به کامنتگذاری در شبکههای تجارت اجتماعی ترغیب میکند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
ع
عابدی، فاطمه تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465]
عباسیان، عزتاله طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
عبدالشاه، محمد انتخاب شبکه اجتماعی مناسب جهت تبلیغات با استفاده از تکنیک کوکوسو (موردکاوی: سازمان مدیریت صنعتی سمنان) [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 341-361]
عزیزیان، محمد ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
عشایری، حسن اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
عطاریان، بهروز طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
علیزاده چمازکتی، امیر ارائه مدل بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
غ
غفاری، محمد توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
غفاری، محمد چه عواملی کاربران را به کامنتگذاری در شبکههای تجارت اجتماعی ترغیب میکند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
غفوریان شاگردی، امیر طراحی الگوی برندسازی رسانههای اجتماعی شرکتهای تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
ف
فائزی رازی، فرشاد تحلیل عوامل مؤثر بر برند متمایز در کسبوکارهای رسانههای دیجیتال [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 628-667]
فتاحی، مجید ارائه مدل بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
فرزین فر، زهره تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
فرهنگی، علی اکبر مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
فرهنگی، علی اکبر اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
فرهنگی، علی اکبر فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
فلاحی، نیلوفر توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
ق
قائدامینی هارونی، عباس ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
قائدامینی هارونی، عباس تأثیر بینزاکتی خانوادگی بر قلدری در محیط کار با نقش میانجی امنیت روانی در سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: روزنامههای شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 466-485]
قائدامینی هارونی، عباس تأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
قاپچی، هومن مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
قنبری، سعید مروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
قیومی، احمد تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
ک
کارگر، رضا راهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
کرکه آبادی، حمیدرضا تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
کرکه آبادی، حمیدرضا اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
کرکه آبادی، حمیدرضا بررسی الگوی رفتاری نسلهای ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543]
کریمی، کیانوش بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظاممند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
کفائی مهر، محمدحسین فرایند سیاستگذاری کارآمد سازمانهای رسانهای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
کلابی، امیر محمد طراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
کمره ای، کورش ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
کنجکاو منفرد، امیررضا رابطه ویژگیهای پیام بر مزاحمت ادراکشده از تبلیغات همسان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
کنجکاو منفرد، امیررضا تأثیر ارزشهای لذتگرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرفکننده در تبلیغات رسانههای اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
کنجکاو منفرد، امیررضا تأثیر رسانههای اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 544-567]
کنجکاو منفرد، امیررضا بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
گ
گرزین، سارا بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
ل
لبافی، سمیه ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
لبافی، سمیه کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
لبافی، سمیه امکانسنجی کاربست فیلم مستند در فراهمسازی شواهد سیاستی در سیاستگذاری مبتنی بر شواهد [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 486-518]
م
مؤیدی، سید مهدی امکانسنجی کاربست فیلم مستند در فراهمسازی شواهد سیاستی در سیاستگذاری مبتنی بر شواهد [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 486-518]
مازوچی، مجتبی بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
متانی، مهرداد ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانههای اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
محسنی، محسن تحلیل عوامل مؤثر بر برند متمایز در کسبوکارهای رسانههای دیجیتال [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 628-667]
محقر، علی شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکههای اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
محمدابراهیمزاده سپاسگزار، صانع کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
محمدی، داوود ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
مرادی، محسن تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرمهای چندرسانهای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
مرتضوی، سمیراسادات بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
مردانه، شکراله بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
مردانه، شکراله بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
مزروعی نصرآبادی، اسماعیل تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازیوارسازی در محتوای پیامهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
مزیدی شرف آبادی، علی محمد ارائه الگوی بهکارگیری رسانههای اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
مشرف قهفرخی، الهه تأثیر بینزاکتی خانوادگی بر قلدری در محیط کار با نقش میانجی امنیت روانی در سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: روزنامههای شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 466-485]
مطیعی، سمیه ارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
ملکی، محمد حسن شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکههای اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
مهرجو، سارا ارائه یک مدل فرایند کسبوکار چرخشی نوآورانه پایدار در صنعت تولید و نشر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 443-475]
موسوی، سید محمدرضا تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
مولایی، محمد مهدی آیندۀ رهبری در سازمانهای رسانهای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
مومنی، سارا شناسایی ابعاد سختیها و چالشهای کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
مومنی خواه، درسا واکاوی مؤلفههای تأثیرگذار محافظت از دادهها در اعتمادزایی کاربران رسانههای اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
میر اسماعیلی، بی بی سادات بررسی وضعیت کمپینهای آنلاین حوزه سلامت در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
میرزائیان خمسه، پیوند تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
میرزاحسینی، فرزانه بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژیهای مقاومتی کاربران در رسانههای اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
میرزانورعلی، فاطمه امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
میرمهدی، سید مهدی بررسی تأثیر استفاده از رسانههای اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
میرمهدی، سید مهدی بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
ن
نادریان، فائزه چه عواملی کاربران را به کامنتگذاری در شبکههای تجارت اجتماعی ترغیب میکند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
نبی لو، مهدی مختصات نقشه راه کاربست جنگشناختی در رسانههای نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
نخعی، امیر حسین تحلیل ریختشناسی شبکهای ـ فازی: روشی برای آیندهپژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
نظری، محسن طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
نعیمی صدیق، علی طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرمهای پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
نوری، مینا شناسایی بوم مدل کسبوکار پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسبوکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
نیکرفتار، طیبه شناسایی تأثیر رسانههای اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
و
وارث، سید حامد ارائه یک مدل فرایند کسبوکار چرخشی نوآورانه پایدار در صنعت تولید و نشر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 443-475]
وحیدی، تقی طراحی الگوی برندسازی رسانههای اجتماعی شرکتهای تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
وزیری، علی کاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
ه
هادی زاده، مرتضی بررسی رابطه آیندهنگاری راهبردی و فناوریهای رسانهای در مدلهای کسبوکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
هرندی، عطاءاله تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
هرندی، عطاءاله شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 311-340]
همتیان، هادی کاربرد پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
همتی زاده، مهسان تأثیر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوعدوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
ی
یاراحمدی، فتانه بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
یوسفزاده، مسعود ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانههای اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
یوسفی خواه، سارا بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد