نمایه نویسندگان

آ

  • آل محمد، حمیدرضا آیندۀ رهبری در سازمان‌های رسانه‌ای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]

ا

  • ابراهیم‌زاده دستجردی، رضا ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
  • ابراهیمی، علیرضا شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 311-340]
  • اجاق، سیده زهرا شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همه‌گیری کووید – 19 در فضای رسانه‌ای ایران [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 441-459]
  • احسانی، امیر تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
  • اسلامی، حسین ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
  • اسماعیلی، امیرحسین تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 544-567]
  • اسماعیلی علی‌بانی، معراج توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
  • اشرف زاده افشار، افسانه بررسی تأثیر غنای برنامه‌های صداوسیما در زمینۀ اقتصاد مقاومتی بر قصد خرید محصولات ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 570-598]
  • اشرف زاده افشار، رضا بررسی تأثیر غنای برنامه‌های صداوسیما در زمینۀ اقتصاد مقاومتی بر قصد خرید محصولات ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 570-598]
  • افضلی فاروجی، میترا شناسایی بوم مدل کسب‌وکار پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسب‌وکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
  • افضلی فاروجی، میترا تبیین ظرفیت‌های صنعت سینما در توسعه عمومی‌سازی علم (مورد مطالعه: فیلم‌های برتر علمی ـ تخیلی فستیوال‌های جهانی) [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 599-627]
  • الهی، علی مرور نظام‌مند عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در صنایع خلاق فرهنگی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 512-545]
  • امامی قشلاق، سعیده طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
  • امینی، رحمت چالش‌های مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
  • انصاری، منوچهر استراتژی‌های کسب‌وکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسب‌وکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]

ب

  • باقرزاده، محمدرضا ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانه‌های اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
  • باقریان کاسگری، باقر ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
  • باقری فرادنبه، صدیقه رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • بذرپاش، مهرداد راه‌کارهای نهادینه‌سازی سیاست‌های بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
  • بهبودی، امید تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
  • بهبودی، امید بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
  • بهمن میرزا، محبوبه شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
  • بهنام فیض آبادی، فاطمه تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
  • بیکتاشی، وحید شناسایی عوامل مؤثر بر رشد شناختی کودکان خردسال از طریق تلویزیون، به‌کمک فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 362-399]

پ

  • پوردلان، نیلوفر بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
  • پور قاسمی، فیروزه ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
  • پورقاسمی، شهرزاد ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
  • پوریایی، کیمیا طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
  • پوطی، نسیبه تبیین ابعاد سواد رسانه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 478-511]

ت

  • تاج پور، مهدی تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
  • تاج پور، مهدی بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
  • تقدسی، راضیه بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
  • تقی پور، فائزه شناسایی عوامل مؤثر بر رشد شناختی کودکان خردسال از طریق تلویزیون، به‌کمک فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 362-399]

ج

  • جعفری، سید محمدباقر توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
  • جعفری، فخرالدین بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
  • جعفریه، هانیه سادات الگوی عذرخواهی شرکتی آنلاین موفق: تحلیل شکایات مشتریان و عذرخواهی‌های شرکت‌های ایرانی در پلتفرم ایکس [(مقالات آماده انتشار)]
  • جعفری هفتخوانی، نادر مرور نظام‌مند عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در صنایع خلاق فرهنگی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 512-545]
  • جلیلوند، محمد رضا واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
  • جلیلوند، محمد رضا تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
  • جلیلوند، محمد رضا نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تاب‌آوری کارکنان سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: خبرگزاری‌های اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
  • جلیلوند، محمد رضا مختصات نقشه راه کاربست جنگ‏شناختی در رسانه‌های نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
  • جلیلوند، محمدرضا تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465]
  • جوادی، محمد مرور نظام‌مند عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در صنایع خلاق فرهنگی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 512-545]

ح

  • حاجی حیدری، نسترن امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
  • حاجی حیدری، نسترن شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
  • حاجی حیدری، نسترن ارائه یک مدل فرایند کسب‌وکار چرخشی نوآورانه پایدار در صنعت تولید و نشر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 443-475]
  • حجازی، سیدرضا طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
  • حسینی، الهه تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
  • حسینی، الهه رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • حسینی، الهه شناسایی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]
  • حسینی، تانیا بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
  • حسینی‌پور، سیدوحید ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانه‌های اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
  • حسینی دانا، حمیدرضا بررسی وضعیت کمپین‌های آنلاین حوزه سلامت در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
  • حق بین، عالیه تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 544-567]

خ

  • خاکی نژاد، بهزاد چالش‌های مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
  • خجیر، یوسف امکان‌سنجی کاربست فیلم مستند در فراهم‌سازی شواهد سیاستی در سیاست‏گذاری مبتنی بر شواهد [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 486-518]
  • خواجه ئیان، داتیس امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
  • خواجه ئیان، داتیس بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام‌مند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
  • خوشحالی، زهراسادات بررسی وضعیت کمپین‌های آنلاین حوزه سلامت در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
  • خوشنویس، مریم تحلیل عوامل مؤثر بر برند متمایز در کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 628-667]

د

  • دانایی، ابوالفضل کاربرد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
  • دلاور، علی اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
  • دهقان بنادکی، سید امین تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
  • ده یادگاری، سعید بررسی تأثیر غنای برنامه‌های صداوسیما در زمینۀ اقتصاد مقاومتی بر قصد خرید محصولات ایرانی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 570-598]

ر

  • رازی‌زاده، علی نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایت‌های تعاملی بازی‌های رایانه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 110-134]
  • ربیعی، لیلا بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
  • رجبی پور میبدی، علیرضا چارچوب مفهومی عومل زمینه‌ای اثرگذار بر تصمیم‌گیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
  • رحیم نیا، فریبرز بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
  • رضائیان، مجید نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
  • رضاعلی، محمد مرور نظام‌مند عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری در صنایع خلاق فرهنگی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 512-545]
  • رضا قلیزاده، ریحانه تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازی‌وارسازی در محتوای پیام‌های تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
  • رضوانیان، علیرضا ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
  • روشن دل اربطانی، طاهر سخن سردبیر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
  • روشن دل اربطانی، طاهر پلتفرم‌های رسانه‌ای و سیاست‌گذاری عمومی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-275]
  • روشن دل اربطانی، طاهر چالش‌های به‌اشتراک‌گذاری دانش در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-416]
  • روشن دل اربطانی، طاهر هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسی‌های مدیریت رسانه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-2]
  • روشن دل اربطانی، طاهر پلتفرم‌های خبری و دروازه‌بانی اخبار [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 277-278]
  • روشن دل اربطانی، طاهر منافع عمومی و پلتفرم‌ها [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-2]
  • روشن دل اربطانی، طاهر کاربست دادۀ پلتفرم‌های رسانه اجتماعی در فرایند سیاست‏گذاری؛ رویکرد سیاست‏گذاری داده‌محور [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 309-310]
  • روشن دل اربطانی، طاهر نوآوری رسانه‌ای و هوش مصنوعی [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 476-477]
  • روشندل اربطانی، طاهر چالش اخبار جعلی و شبکه‏‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 156-157]
  • روشندل اربطانی، طاهر شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]

ز

  • زارع، حمید چه عواملی کاربران را به کامنت‌گذاری در شبکه‌های تجارت اجتماعی ترغیب می‌کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
  • زرگر، سیدمحمد کاربرد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
  • زندی فخر، وحید تبیین ظرفیت‌های صنعت سینما در توسعه عمومی‌سازی علم (مورد مطالعه: فیلم‌های برتر علمی ـ تخیلی فستیوال‌های جهانی) [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 599-627]

س

  • سالاری، حامد تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 33-52]
  • سپاسگزار، صمد کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
  • سرابی آسیابر، علی فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
  • سقط فروش، محسن تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
  • سلام زاده، آیدین تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52]
  • سلام زاده، آیدین بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
  • سلام زاده، آیدین بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
  • سلام زاده، آیدین بررسی الگوی رفتاری نسل‌های ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543]
  • سلطانی، توحید اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]
  • سلیمان زاده، سمیرا دادگاه صالح و قانون حاکم در دعاوی علیه شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 422-442]
  • سیدامیری، نادر شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488]
  • سیدامیری، نادر طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
  • سیدامیری، نادر طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
  • سیدطاهری، سونیا اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152]
  • سیروس کبیری، سپیده تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربست‌ها، فرصت‌ها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]

ش

  • شاه بندری، سمیه تأثیر بی‌نزاکتی خانوادگی بر قلدری در محیط کار با نقش میانجی امنیت روانی در سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: روزنامه‌های شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 466-485]
  • شراعی، فاطمه مزیت رقابتی پایدار در پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌ای: مروری کتاب‌شناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
  • شریفی، سید مهدی تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
  • شریفی، سید مهدی طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 29-53]
  • شریفی، سیدمهدی واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
  • شریفی، مهدی تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465]
  • شکری، صادق بررسی الگوی رفتاری نسل‌های ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543]
  • شکوری، محمد نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
  • شکوهی بیدهندی، محمدسجاد طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
  • شیخ الاسلامی، زینب بررسی تأثیر محتوای تولیدشده در رسانه‌های اجتماعی توسط اینفلوئنسرها و کاربران بر قصد خرید مشتریان کم‌درآمد، کاربست مدل SOR [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 260-287]
  • شیدایی، سعید تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]

ص

  • صادقی، مهرداد شناسایی عوامل مؤثر بر رشد شناختی کودکان خردسال از طریق تلویزیون، به‌کمک فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 362-399]
  • صادقی آرانی، زهرا تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازی‌وارسازی در محتوای پیام‌های تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
  • صالحی، علی شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 111-133]
  • صانعی، مهدی طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
  • صراف یزد، مهدی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
  • صلواتیان، سیاوش اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 295-316]

ط

  • طباطبایی نسب، سید محمد بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژی‌های مقاومتی کاربران در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
  • طهماسبی، داریوش چه عواملی کاربران را به کامنت‌گذاری در شبکه‌های تجارت اجتماعی ترغیب می‌کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]

ع

  • عابدی، فاطمه تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465]
  • عباسیان، عزت‌اله طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
  • عبدالشاه، محمد انتخاب شبکه اجتماعی مناسب جهت تبلیغات با استفاده از تکنیک کوکوسو (موردکاوی: سازمان مدیریت صنعتی سمنان) [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 341-361]
  • عزیزیان، محمد ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
  • عشایری، حسن اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
  • عطاریان، بهروز طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
  • علیزاده چمازکتی، امیر ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]

غ

  • غفاری، محمد توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
  • غفاری، محمد چه عواملی کاربران را به کامنت‌گذاری در شبکه‌های تجارت اجتماعی ترغیب می‌کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
  • غفوریان شاگردی، امیر طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]

ف

  • فائزی رازی، فرشاد تحلیل عوامل مؤثر بر برند متمایز در کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 628-667]
  • فتاحی، مجید ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-32]
  • فرزین فر، زهره تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
  • فرهنگی، علی اکبر مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
  • فرهنگی، علی اکبر اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
  • فرهنگی، علی اکبر فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
  • فلاحی، نیلوفر توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]

ق

  • قائدامینی هارونی، عباس ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
  • قائدامینی هارونی، عباس تأثیر بی‌نزاکتی خانوادگی بر قلدری در محیط کار با نقش میانجی امنیت روانی در سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: روزنامه‌های شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 466-485]
  • قائدامینی هارونی، عباس تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]
  • قاپچی، هومن مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188]
  • قنبری، سعید مروری بر چیستی و چرایی تاب‌آوری برند پلتفرم‌ها در مواجهه با ریسک و بحران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 102-127]
  • قیومی، احمد تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]

ک

  • کارگر، رضا راه‌کارهای نهادینه‌سازی سیاست‌های بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
  • کرکه آبادی، حمیدرضا تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
  • کرکه آبادی، حمیدرضا اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
  • کرکه آبادی، حمیدرضا بررسی الگوی رفتاری نسل‌های ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 519-543]
  • کریمی، کیانوش بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام‌مند [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 274-294]
  • کفائی مهر، محمدحسین فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541]
  • کلابی، امیر محمد طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
  • کلابی، امیرمحمد مزیت رقابتی پایدار در پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌ای: مروری کتاب‌شناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
  • کمره ای، کورش ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
  • کنجکاو منفرد، امیررضا رابطه ویژگی‌های پیام بر مزاحمت ادراک‌شده از تبلیغات هم‏سان و تحلیل پیامدهای آن در فضای وب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 148-167]
  • کنجکاو منفرد، امیررضا تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 344-363]
  • کنجکاو منفرد، امیررضا تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 544-567]
  • کنجکاو منفرد، امیررضا بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژی‌های مقاومتی کاربران در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]

گ

  • گرزین، سارا بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]

ل

  • لبافی، سمیه ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
  • لبافی، سمیه کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
  • لبافی، سمیه امکان‌سنجی کاربست فیلم مستند در فراهم‌سازی شواهد سیاستی در سیاست‏گذاری مبتنی بر شواهد [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 486-518]

م

  • مؤیدی، سید مهدی امکان‌سنجی کاربست فیلم مستند در فراهم‌سازی شواهد سیاستی در سیاست‏گذاری مبتنی بر شواهد [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 486-518]
  • مازوچی، مجتبی بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]
  • مافی، مهدی استراتژی‌های کسب‌وکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسب‌وکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 54-84]
  • متانی، مهرداد ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانه‌های اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
  • محسنی، محسن تحلیل عوامل مؤثر بر برند متمایز در کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 628-667]
  • محقر، علی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
  • محمدابراهیم‌زاده سپاسگزار، صانع کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
  • محمدی، داوود ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019 [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 53-77]
  • محمدی، معصومه چارچوب مفهومی عومل زمینه‌ای اثرگذار بر تصمیم‌گیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 128-145]
  • مرادی، محسن تأثیر اعتبار تأییدکننده بر بخشندگی و عشق به برند با تعدیلگری نگرش به برند در پلتفرم‌های چندرسانه‌ای [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 184-211]
  • مرتضوی، سمیراسادات بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
  • مردانه، شکراله بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
  • مردانه، شکراله بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
  • مزروعی نصرآبادی، اسماعیل تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازی‌وارسازی در محتوای پیام‌های تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی) [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259]
  • مزیدی شرف آبادی، علی محمد ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 317-343]
  • مشرف قهفرخی، الهه تأثیر بی‌نزاکتی خانوادگی بر قلدری در محیط کار با نقش میانجی امنیت روانی در سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: روزنامه‌های شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 466-485]
  • مطیعی، سمیه ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
  • ملاابراهیمی، عماد تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانه‌های خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همه‌گیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
  • ملکی، محمد حسن شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 153-183]
  • مهرجو، سارا ارائه یک مدل فرایند کسب‌وکار چرخشی نوآورانه پایدار در صنعت تولید و نشر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 443-475]
  • موسوی، سید محمدرضا تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربست‌ها، فرصت‌ها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
  • مولایی، محمد مهدی آیندۀ رهبری در سازمان‌های رسانه‌ای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 53-82]
  • مومنی، سارا شناسایی ابعاد سختی‌ها و چالش‌های کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 247-271]
  • مومنی خواه، درسا واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440]
  • میر اسماعیلی، بی بی سادات بررسی وضعیت کمپین‌های آنلاین حوزه سلامت در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 213-228]
  • میرزائیان خمسه، پیوند تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
  • میرزاحسینی، فرزانه بررسی تأثیر ابعاد سواد تبلیغاتی بر استراتژی‌های مقاومتی کاربران در رسانه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 288-308]
  • میرزانورعلی، فاطمه امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29]
  • میرصدری، سیدحسین تبیین حقوقی قلمرو مسئولیت رسانه‌های خبری و جبران خسارت (مورد مطالعه: بحران همه‌گیری کووید-19) [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 229-246]
  • میرمهدی، سید مهدی بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505]
  • میرمهدی، سید مهدی بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]

ن

  • نادریان، فائزه چه عواملی کاربران را به کامنت‌گذاری در شبکه‌های تجارت اجتماعی ترغیب می‌کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 400-421]
  • نبی لو، مهدی مختصات نقشه راه کاربست جنگ‏شناختی در رسانه‌های نوین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 3-28]
  • نخعی، امیر حسین تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 364-386]
  • نظری، محسن طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
  • نعیمی صدیق، علی طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرم‌های پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230]
  • نوری، مینا شناسایی بوم مدل کسب‌وکار پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسب‌وکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو) [دوره 1، شماره 3، 1401، صفحه 387-412]
  • نیک‌رفتار، طیبه شناسایی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران) [دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 506-523]

و

  • وارث، سید حامد ارائه یک مدل فرایند کسب‌وکار چرخشی نوآورانه پایدار در صنعت تولید و نشر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 443-475]
  • وحیدی، تقی طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 85-110]
  • وزیری، علی کاربرد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]

ه

  • هادی زاده، مرتضی بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار [دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212]
  • هرندی، عطاءاله تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
  • هرندی، عطاءاله شناسایی عوامل مؤثر بر هوش مصنوعی در بازاریابی صنعت بانکداری با رویکرد فراترکیب [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 311-340]
  • همتیان، هادی کاربرد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 135-191]
  • همتی زاده، مهسان تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 83-109]

ی

  • یاراحمدی، فتانه بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
  • یوسف‌زاده، مسعود ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانه‌های اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان [دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569]
  • یوسفی خواه، سارا بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 78-101]